הדיסק קשיח שלכם תקול? כך תשחזרו את המידע

תוכן עיניינים

שחזור נתונים הוא תהליך מסובך הדורש מיומנות טכנית ומומחיות. אבל, ישנם כמה כלים שיכולים לעזור לך עם צרכי שחזור הנתונים שלך.

אם אתה רוצה לשחזר את המידע בכונן הקשיח שלך, יש כמה כלים שבהם תוכל להשתמש. כלים אלה יכולים לעזור לך לשחזר את המידע בכונן הקשיח שלך מבלי שתצטרך לשלוח אותו לשירותי שחזור נתונים מקצועיים.

המאמר מדבר על האופן שבו ניתן להשתמש בכלים אלה כדי לשחזר נתונים מכוננים קשיחים והתקני אחסון אחרים.

אם הכונן הקשיח שלך קרס או ניזוק פיזית, ייתכן שיהיה לך קשה לשחזר את המידע עליו. כדי למנוע בעיות כאלה בעתיד, ודא שיש לך גיבוי של הקבצים שלך במכשירים שונים.

אם אתה מאבד את כל הקבצים שלך ואין לך גיבויים, אולי הגיע הזמן לשקול שירותי שחזור נתונים כמו H2R Data Recovery Services

איך להתחיל?

מה אם אתה לא בטוח מאיפה להתחיל? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך לשחזר את הנתונים שלך:

– התקן מערכת הפעלה והשתמש בה במשך מספר ימים לפני שתנסה לשחזר את הנתונים. זה יבטיח שכל עקבות של קבצים או שגיאות ייעלמו כך שתוכל לחזור לעבוד על שחזור הנתונים שלך.

– ודא שכל החומרה תואמת לתוכנה שבה אתה משתמש.

– צור רשימה של כל מה שהיה בכונן הקשיח שלך לפני שהתקלקל וודא שהם מגובים במקום אחר

– שקול לרכוש כונן קשיח חיצוני

האם כל כונן קשיח הוא בר תיקון?

לא תמיד ניתן לתקן כונן קשיח אם הוא ניזוק פיזית. עם זאת, ישנן דרכים לשחזר נתונים מכונן קשיח פגום.

לפני מספר שבועות הייתה לי בעיה במחשב והכונן הקשיח היה מטוגן לחלוטין. הייתי כל כך מתוסכל שכמעט זרקתי את המחשב מהחלון רק בגלל שהוא לא עלה לאתחל. ואז חבר סיפר לי על שירותי שחזור נתונים והחלטתי לנסות את זה. היו כמה מקרים שבהם יכלו לעזור אבל רובם גם נכשלו.

חשוב שלא תחכו יותר מדי לפני שתנסו שירותים מסוג זה, מכיוון שהנתונים עלולים ללכת לאיבוד לנצח אם לא תפעלו מהר מספיק!

אם כונן קשיח מת לחלוטין, לא ניתן לשחזר ממנו נתונים. עם זאת, אם בכונן הקשיח נותרה צורת חיים כלשהי, אתה יכול להשתמש בתוכנת שחזור נתונים כדי להחזיר את הנתונים שלך.

שירות שחזור מידע הוא שירות רב עוצמה המאפשר לך לשחזר קבצים מכוננים קשיחים פגומים או פגומים. זה יכול לשמש גם לתיקון שגיאות בכוננים חיצוניים כמו גם בהתקני אחסון USB.

אנשים רבים מחפשים דרך לשחזר את הנתונים האבודים שלהם ורוצים לדעת אם כל כונן קשיח בר תיקון או לא. התשובה היא כן ולא – תלוי בסוג הנזק שספג הדיסק הקשיח ובגילו.

כוננים קשיחים מתוכננים בדרך כלל להיות עמידים במיוחד, ולכן די קשה לתקן אותם. עם זאת, יש כמה דרכים שבהן אתה יכול להשתמש כדי להקל על התהליך.

שחזור נתונים הוא תהליך מסובך והוא דורש טכנאים מיומנים בעלי כישורים מיוחדים. החדשות הטובות הן שעם הכלים הנכונים, לא קשה מדי להדיוט לתקן את הכונן הקשיח שלו.